حقوق شریک ملک

حقوق شریک ملک

شراکت یکی از موضوعاتی است که آثار خوب و بد فراوانی برای آن وجود دارد. مهم‌ترین ارکان مشارکت در خرید ملک ماده 1 عنوان قرارداد

ادامه مطلب »
تامین پول خانه،تامین سرمایه ملک

چطور پول خرید خانه را تامین کنیم؟

در فرهنگ ما ایرانی‌ها، داشتن ملک از اهمیت بالایی برخوردار است. مادامی‌که فرد به‌اصطلاح صاحب‌خانه نشده باشد، نمی‌تواند با خیالی آسوده زندگی بگذراند. به همین دلیل خانواده‌های ایرانی حاضرند برای خانه‌دار شدن، سختی‌های زیادی را تحمل کنند و گاهی حتی از نان شب کم می‌کنند تا بتوانند خانه یا ملکی مناسب خریداری کنند.

ادامه مطلب »

کلاهبرداری های رایج در زمان خرید ملک که باید توجه کنیم

درست است که بازار ملک یک بازار رقابتی است و نیاز به اقدام سریع دارد، اما خریداران، فروشندگان و مستاجران باید با احتیاط فراوان عمل کنند. معاملات خرید، رهن و اجاره ملک هر سه شامل تبادل مقادیر زیادی پول نقد است و بدیهی است که پول نقد کلاهبرداران را به سوی خود جذب می­کند. با ما همراه باشید تا با انواع رایج کلاهبرداری در زمینه ­ی معاملات ملکی آشنا شوید.

ادامه مطلب »

ساختمان نوساز بخریم یا چند سال ساخت!؟

مطمئنا این سوالی است که خیلی از افراد زمانی که تصمیم به خرید خانه می­گیرند از خود می­پرسند. پاسخ به این سوال در وهله اول به هدف شما از خرید خانه برمی­گردد. از آنجایی که خانه ­های نوساز تفاوت قیمت قابل ملاحظه ­ای با نمونه­ های مشابه چند سال ساخت دارند، لذا برای سرمایه ­گذاری مناسب نمیباشند. بنابراین اگر هدف شما از خرید خانه سرمایه ­گذاری در بازار ملک می­باشد بهتر است دور خانه ­های نوساز را خط بکشید، زیرا این خانه­ ها در چند سال اول افت قیمتی قابل ملاحظه ­ای خواهند داشت.

ادامه مطلب »

خانه بخریم یا بسازیم!؟

وسوسه انگیز است که از صفر شروع کنید و خانه­ ی خود را بسازید. خانه ­ای که همه ­ی آنچه از یک فضای زندگی می­خواهید، را داشته باشد. اما ممکن است ساخت یک خانه آنقدر هم که تصور می­کنید آسان و مقرون به صرفه نباشد؟! قبل از اینکه در مورد ساخت یا خرید خانه تصمیم ­گیری کنید، فاکتورهای مختلفی را باید در نظر بگیرید. این مقاله شامل مزایا و معایب هر یک می­شود. با ما همراه باشید تا دریابید که بهترین گزینه برای شما چیست

ادامه مطلب »

چگونه از فروشنده ملک تخفیف خوبی بگیریم؟

معمولا فروشندگان دوست دارند بیشترین میزان پول ممکن را بدست بیاورند اما خریداران نیز یک ویژگی مشترک دارند: آنها نمی­خواهند متضرر شوند. وضعیت بازار ملک هرچه باشد، اطمینان از پرداخت بهای منصفانه برای ملک از اهمیت ویژه­ای برخوردار است. شما باید بدانید که چگونه قیمت هر ملک را ارزیابی کنید، تا بتوانید تصمیم درستی در مورد سرمایه ­گذاری بگیرید.

ادامه مطلب »
فروش ملک

چگونه بدون مراجعه به دفتر املاک ملک مناسب پیدا کنیم؟

وقتی زمان جستجوی ملک فرا میرسد، دو گزینه پیش رو دارید: شما میتوانید به سراغ مشاورین املاک بروید یا اینکه به تنهایی در بازار گشت بزنید .اکثر افراد تصور میکنند که خرید ملک بدون واسطه امکان پذیر نیست و سراغ گرینه اول یعنی واسطه ها میروند تا ملکی متناسب با نیاز و بودجه آنها پیدا کنند. اما برخی دیگر نمیخواهند عاملیت دفاتر املاک را بپذیرند

ادامه مطلب »

تکنولوژی عامل یا مانع رشد کسب و کار؟

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.

نحوه‌ی استفاده از تکنولوژی به رشد پایدار کسب‌وکار بسیار کمک می‌کند. تکنولوژی هیچ‌وقت عامل ایجادکننده‌ی رشد نیست بلکه فقط شتاب‌دهنده‌ی آن است.

ادامه مطلب »