تامین سرمایه،آموزش خرید ملک،آموزش خرید خانه

تامین سرمایه خرید ملک

 اگر به فکر خرید ملک هستید اما پول نقد مورد نیاز در حساب بانکی خود را ندارید، ناامید نشوید شما تنها نیستید. خوشبختانه گزینه‏ های تأمین سرمایه بیشتری از آنچه تصور می‏کنید وجود دارد. یک نیروی جادویی که شما نیاز دارید این است که بتوانید پول را پیدا کنید، در اینجا چند راهکارتامین سرمایه خرید ملک را نام می‏بریم.

معرفی 9 منبع تامین سرمایه  خرید ملک

1- مدیریت مالی 

اصلی‌ترین راه برای خانه‌دار شدن، مدیریت مالی صحیح است. بهترین روش برای مدیریت مالی، یادداشت مخارج مختلف و تلاش برای کاهش آن‌ها در طول سال است. نوشتن و ثبت‌کردن مخارجی که شاید خیلی هم ضروری نیستند، یکی دیگر از راهکارهای مدیریت مالی است و باعث می‌شود دفعات بعدی که بخواهید به سمت آن‌ها بروید، با احتیاط بیشتری تصمیم بگیرید.

2-وام

همانطور که هر خانه ‏ای بی‏نظیر است، هر موقعیتی نیز بی‏نظیر است. از طرح‌هایی نظیر وام خانه‌ اولی‌های مسکن غافل نشوید. ملک ما می‌تواند به‌عنوان اعتبار و ضامن ما باشد. در این زمینه مطالب و مقالات بسیاری در سایت مدیر ۱۲ وجود دارد، حتماً این مطالب را مطالعه کنید.

3-ذخیره مالی 

یکی دیگر از روش های تامین  سرمایه‌ خرید ملک، ذخیره‌های مالی، پیش و پس‌انداز هستند که ما می‌توانیم برای خودمان ایجاد کنیم. کتاب الکترونیکی پس‌انداز به روش ثروتمندان را از سایت مدیر 12 به‌صورت رایگان دریافت کنید و برای ذخیره مالی کافی برنامه‌ریزی کنید.

تامین سرمایه،خرید ملک ،آموزش خرید خانه،آموزش خرید ملک
تامین سرمایه،خرید ملک ،آموزش خرید خانه،آموزش خرید ملک

4-مشارکت 

جستجوی فرد مشارکت کننده از خانواده، دوستان و همکاران از منابع بالقوه بدست آوردن پول ملک هستند. شما به سادگی باید شخصی را پیدا کنید که مایل به سرمایه ‏گذاری با شما باشد. اساس مشارکت در ساخت باید بر تجربه، خوش‌نامی، توانایی، دانش و تخصص باشد. همۀ موارد از جمله سهم طرفین و همچنین زمان دقیق تحویل و جزییات مصالح، باید به دقت تعیین شوند.

5-نوسازی خانه های قدیمی 

برای افرادی است که تجربه قابل توجهی در ارزیابی املاک، بازاریابی و نوسازی دارند. به سرمایه و توانایی انجام، یا نظارت بر تعمیرات در صورت لزوم نیاز دارد. در این موارد فرد کلیه مراحل ساخت، نوسازی ملک و همچنین تحویل به موقع آن را در قبال دریافت حق‌الزحمه که می‌تواند پول باشد یا چند واحد از خانه در حال ساخت، برعهده می‌گیرد.

 

مقاله چطور پول خرید ملک را تامین کنیم ؟

6-پول های پیش بینی نشده 

هر پول اضافه یا پیش‌بینی نشده‌ای که به دستتان می‌رسد را سرمایه‌گذاری کنید. پاداش‌های سالانه، برنده شدن در یک قرعه ‌کشی، رسیدن ارث یا هر پول دیگری که به دستتان می‌رسد را به راحتی خرج نکنید. پول را نه به چشم منبعی برای رفع هزینه‌ها به چشم سرمایه نگاه کنید.

7- منابع مالی موجود 

با توجه به آینده‌نگری‌ای که درگذشته داشتیم، مقداری طلا، خودرو، سهام یا وسایل اضافی داریم. می‏توانیم از این موارد استفاده کنیم. یکی دیگر از راه‏های تامین مالی فروش اوراق قرضه و فروش سهام است.

تامین سرمایه،آموزش خرید ملک
تامین سرمایه،آموزش خرید ملک

8- اوراق تسه 

ممکن است شما جزو افرادی باشید که برای گرفتن وام سپرده‌ای از قبل ندارید یا خیلی‌ از افراد هم برای صبر کردن وقت ندارند. افرادی که در چنین موقعیت‌هایی گیر می‌کنند می‏توانند امتیاز وام فرد دیگری را دریافت کنند. طبیعی است فرد انتقال‌دهنده بابت پولی که از قبل در حساب خوابانده و از هزینه فرصت آن، این امتیاز وام را به شما می‌فروشد تا شما بدون نیاز به سپرده‌گذاری و به‌سرعت وام دریافت کنید. این کار از طریق اوراق تسه انجام می‌شود. این اوراق در بازار فرابورس معامله می‌شوند.

 

9- رهن 

رهن منزل مسکونی هنگامی اتفاق می‏افتد که مستأجر، پیش از سکونت در منزل مبلغی را که معمولا معادل یک پنجم مبلغ خانه است به صاحب خانه تحویل می‏دهد و در عوض تا مدت مشخصی که طی قرارداد تعیین می‏شود می‏تواند در آنجا ساکن شود. پس از پایان یافتن مدت، رهن تمام می شود و مبلغ رهن می‏بایست توسط صاحب خانه به مستأجر برگردانده شود. با حذف اجاره ماهانه، دغدغه برای فراهم کردن به موقع پول اجاره نیز وجود نخواهد داشت؛ به همین دلیل مستاجر می‌تواند با خیال راحت‌تری زندگی کند و در عوض پول خود را پس انداز نماید.

تأمین سرمایه‌ خرید ملک خیلی مهم است. ما باید به‌اندازه‌ی کافی سرمایه داشته باشیم تا بتوانیم ملک مناسبی را بخریم. با توجه به درآمد و مقدار پس‌انداز، ملک‌های مختلفی را می‌توانیم بخریم. به خودتان اجازه دهید اولین گام رسیدن به مالک شدن را بردارید.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • علی پناهی
    آذر 15, 1401 11:01 ب.ظ

    سلام ممنونم از مطالب ارزشمندتان بهره بردم به دنبال تامین منابع ساخت مسکن بودم اگر کمک کنید از روش کم هزینه ترین و کمترین بازپرداخت بهره پول ساخت به سرمایه‌گذار و سایر روش‌های مطمئن دیگر با سپاس

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید