منابع جستجو و پیدا کردن ملک

نویسنده : سبحان قاسمیان

سایر آثار نویسنده : کتاب کارمندی یا کار آفرینی؟ _ کتاب ۱۲ ماه یا ۱۲ سال؟

مقالات مرتبط : پیش انداز مالی برای کسب‌وکار

1.املاک

 یکی از مهمترین منابع و مطمئن ترین منابع برای خرید ملک دوستان املاکی هستند.

2.تبلیغات

 مورد بعدی تبلیغاتی که در نشریات چاپ می شود و در سایت‌ها به ویژه تبلیغاتی وجود دارد دو سایت مشهور در ایران سایت شیپور و دیوار است که اطلاعات خوبی در مورد املاک ارائه می‌دهند که می‌توانید از این منابع استفاده کنید.

3.مالکان

برای خرید ملک و پیدا کردن ملک مناسب می توان مستقیماً با کسانی که ملک می‌فروشند صحبت کرد. یکسری افراد هم هستند که در کنار مالکان کار فروش را انجام می‌دهند. این افراد معمولاً با مالکان ارتباط بیشتری دارند و به عنوان دلال های بازار می باشند.

4.سازنده ها

تعدادی از افراد هستند که سازنده هستند و ملک هایشان را مستقیماً می فروشند.

5.مزایده

 یکسری از ملک ها هستند که به صورت مزایده ای می باشد که می توانید در جاهایی که آگهی می دهند می توانید پیدا کنید و مطلع شوید.

6.اقوام و دوستان

می توانید با اقوام دوستان و اطراف و دوستان اطرافتان این موضوع را مطرح کنید که به دنبال ملک مناسب هستید شاید بتوانند واحدهایی را به شما معرفی کنند.

7.خریداران اخیر

 یکی از منابع بسیار خوب برای خرید ملک کسانی هستند که اخیراً ملکی را خریدند احتمالاً از بین چند گزینه یک ملک مناسب را برای خودشان انتخاب کردند و گزینه‌های دیگری را می‌شناسند و آشنا شدند می توانید با این افراد صحبت کنید و اگر ملکی مناسب شما باشد به شما معرفی کنند.

8.فروشگاه ها و افراد سرشناس منطقه

فروشگاه های قدیمی که در هر محله یا منطقه وجود دارد می‌تواند منبع خوبی برای پیدا کردن ملک های مناسب و اطلاعات ملکی منطقه باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید